hurryhurry

Godmorgon gott folk!

Sitter och väntar in tiden för att gå till bussen. Jag var ju på bio igår som sagt och knäppte upp mitt bälte och när jag i all hast sprang därifrån efteråt när allt var slut, så glömde jag såklart mitt bälte. Så typiskt mig. Ringde sjuttioelva gånger igårkväll men de ville aldrig svara. Sista gången, vilket var typ vid elva tiden ville de svara. Tur för mig så hade de hittat det så nu ska jag in och hämta det hihi. Jag tar även tillfället i akt att passa på att sola. Greaat. Nej nu ser jag att klockan är mycket, dags att ila.

Funderar även på att ta en sväng förbi knalleland och kolla in "talangerna" hihi. Kan bli kul xD fast om man är själv så är det kanske inte riktigt lika kul :S aja. Vi får se! Puuussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0