planer för kvällen


|| källa: google.se  ||




tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg. Jag vet att jag lovade lite bilder igår, eller när det nu var.. men jag har haft så sjukt mycket med skolan. Idag gjorde jag mitt sista prov för veckan och jag kände att jag lägger hellre mer tid på provet än på bloggen. Så det är bara så deet är. Dessutom ha jag varit sjukt trött nu denna veckan, det har verkligen slitit på mig. jag har slitit som en djur rent ut sagt! Gosh.

Anyway, nu kommer jag tillbaka :D idag slutar jag sent som tusan (som vanligt då med andra ord). Sedan kommer jennyw in till stan. Då ska vi se om det finns några biljetter på kvällens visning av Snabba Cash, man vill ju inte missa Joel Kinnaman i den filmen! (y) Och innan dess så ska vi äta lite och vi får se vad det blir. Kanske thai? vi får se. (Hoppas!)

nej, lets be a work - o- holic .. tss! ..
försööka prutt på er :) <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

DU FLICKA LILLA! FÅR INTE JAG SE EN BILD I MORGONDAGENS INLÄGG BLIR JAG JÄTTE LEDSEN I ÖGAT! <3

2010-01-29 @ 19:08:16
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0