sjukling..

Hallå där ute!

Har varit hemma sedan 13 idag och kollat på film och sovit. Vet inte riktigt vad det var med mig. Först hade jag ont i magen, sedan blev jag extremt hungrig sådär på en och samma gång vid 10. När det sedan kom till maten så åt jag massor och efter det mådde jag piss -igen. Jag hade sådan kramp i magen, hela magen. Som om det inte skulle vara nog så fick jag desstuom sura uppstötningar och det kändes som om jag skulle spy hela tiden. Inte okej! Så jag tog första bästa buss hem och kröp ner under täcket i fosterställning.

Nu är det mycket bättre som tur är! :) Nu sitter jag i stället och dricker smoothie och pluggar lite medicin som kommer upp som prov nästa vecka. Nästa vecka består av 4 prov och 1 inlämning. Great. Nu vet vi vad helgen kommer bestå av iallafall! uscha.


Nej nu ska jag fortsätta att plugga.
Ni får ha det! Kanske att det kommer ett blogginlägg till ikväll så titta in senare vettja! :)
pÖÖÖssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0