sleepwalking

Bläääh (kombinerat med:) ZzzZzzzzZzz....

Jag är en aning trött, en aning bara. Och alla antecknar, weei!!!!
Jag fick vara den gode i familjen som fick följa med mamma och handla nu mot kvällskvisten. Det stod mellan mig och pappa, och när pappa hörde att dörrarna på vår bil krånglade så kom han tydligen på att "nej jag kan ju inte följa med och handla, jag måste ju måla". Mmm visst, måla. Bara en dålig ursäkt för att inte orka ta tag i problemet. Så jag och mamma fick ta våra kassar under armen och vandra ner till mormor och morfar och låna deras bil. Tur att man har dom hyftat nära ändå! blääh.

Med mat i magen, skafferiet är fyllt upp till takhöjd och morden i midsommer på tv så sitter jag här och kopplar av. Underbart. Snart blir det väl sängen antar jag. Jag sitter ju och halvsover i fotöljen, inte det bästa kanske.
Nej, nu får jag ta och göra någonting av mitt liv.

Imorgon får jag blogga om något roligare,
Vi hörs då! :) okej? promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0