surprise!!

Hejhopp tomtesnopp!

Ska bara börja med att säga att detta kan bli ett ganska konstigt inlägg eftersom att jag är trött, väldigt väldigt trött. Erkänn, det kommer som en överraskning? not. Är alltid trött känner jag.

I vilket fall som helst.. väskan är min nu iallafall :) är väldigt nöjd med mitt köp och tycker att det är väldigt synd att jag ska ha idrott imorgon för då kan jag ju inte ha den :S hmmm.. jobbigt. Jag får ha den nästa vecka istället.
Jag är en sån person som promt vill/ska ha de saker som jag köpt så snabbt som möjligt. Jag får väl motsätta mig själv, det kommer bli svårt det kan jag lova!

Nej vet ni vad? imorgon ska ni få en bild på min fina väska, lovar er detta!
End of todays funny stories *host*host*.


Pööössssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0