they got me


|| källa:google.se ||

Även jag har blivit en av de som har trillat dit och har fallit för Avatar, grupptryck kanske? I vilket fall som helst så ångrar jag inte en minut av att vi valde att se på denna filmen igår. Snabba Cash blev det som ni säkert förstår. Eftersom att det inte gick att reservera på internet så tänkte vi att vi går dit relativt tidigt på fredagen och hör, men nej det fanns bara spridda platser. Därför blev det avatar istället.
Jag måste säga att jag är inte smått kär i filmen, allt som har blivit sagt om denna är verkligen sant (de positiva). Den är så otroligt bra gjord och allt är så.. jag vet inte vad jag ska säga. Den är bara underbar, vacker. Den är hemsk, ja det är den, men samtidigt är den helt .. det går inte att förklara. *suck*
Vill hemskt gärna se den i 3D, fatta hur kul det skulle vara, verkligen en upplevelse! någon som vill se den med mig? haha


Ikväll bär det av till Linnea ute i skogen då hon fyller år. Trevligttrevligt, det var riktigt längesedan vi träffades så det kommer bli jätteskoj! En stund innan avfärd så drar jag till Annapanna. Vi ska "göra oss iordning tillsammans", ni vet så som man gjorde när man var små?! :) haha mysigt.
Nej, eftersom att jag sovit bort största delen av dan så kanske jag ska sätta igång nu och skriva lite på svenskan. Ja, det blev som misstänkt. Jag får sitta nu sista tiden och ge järnet, jag får skylla mig själv. Så jävla idiotiskt.
Back to work! 
Vi hörs! pöööössss
(jag vet inte om den där bilden längre,. det var ju ganska längesedan jag klippte mig n tycker jag haha. Sorry! vi får se hur det blir).

Kommentarer
Postat av: Emil

Se den i 3D! Såg den i gbg för några veckor sedan, bästa bioupplevelsen ever!

2010-02-02 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0