times goes by SOOO slowly -waiting for the night to come

Bluuuh, nu är jag trött. Sheeaat! Film och plugg, jag är som hjärntvättad för tillfället. Jag känner mig jätteseg men samtidigt driven. Trots att jag egentligen inte hade orkat med detta så kopplas någon extra energikälla på, någonting sånt måste det vara iallafall. Men nu är jag klar med en skoluppgift. Some other few to go. JA, hoppas att den där extra energin kan kopplas på då också när man behöver den. För tro mig, det kommer jag behöva!

Nej, nu ska jag sova, packa ihop mina saker, ta fram kläduuur och så sova ruset av mig.. okej, kanske inte ruset men ni förstår nog ;)
Vi hörs snart igen!
Pööösshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0