Tonight's




Godkväll där ute!

För ca en timma sedan kom jag hem från "skogen" och Linneas place. Det var trevligt trevligt, dock var vi bara sex personer men antalet spelade ingen roll :)

Tänkte visa lite snabbt vad jag hade på mig idag.
Kavaj - MQ
Linne - GinaT
Leggings - MQ
Ring - hittade den i en gömma här i huset
Halsband - Hedbergs Guld.

Funderar starkt på att gå och lägga mig för att orka med morgondagen, men å andra sidan så är det ju lördag. Haha, det känns lite töntigt att säga att jag inte vill gå och lägga mig bara för att det är lördag men denna tiden kan man ju lägga sig vid i vanliga fall, förstår ni vad jag menar?


Morgondagen kommer bestå av plugg, plugg och åter igen plugg. Kanske kan jag klämma in lite ego-tid med mys men ja, vi får se hur det blir med det. Ligger ju som sagt efter lite så jag måste ligga i hela dagen.
Jag slänger in minst ett inlägg imorgon, kommer ju trots allt sitta där i x-antal timmar. Vi hörs då,

PussShaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0