trevlig kväll framför mig




Hejhopp, jag har kommit hem igen och helskinnad! :p

Bältet fanns på plats och det gick smidigt att hämta ut det. Fyndade lite på rean dessutom, fick halsband som i vanliga fall skulle kostat över 300kr för 82kr. Det kallar jag fynd om något!! också ett linne som visar lite mer än ryggen fick följa med hem i väskan, dock inte rea. Men har man presentkort i massvis så gör det ju ingenting hihi.

Ikväll bär det av till systers place, syskonmys på hög nivå :) Det ska bli kul, det var längesedan sist tycker jag så det finns ju inget negativ med det, not at all. Ska snart iväg igen ju så jag måste kasta i mig lite mat och hade tänkt att hinna med att måla mina nails. Vi får se hur det blir. Det kanske blir lite läckra bilder med min mössa också, isf får ni se de vid senare tillfälle.

Nu måste jag börja laga maten, de andra små filurerna har ju redan äta så nu måste jag ta tag i saken!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0