uppvaknande fortfarande på G




Godmorgon


Jo veeast vilket uppvaknande man får. Först drömmer man att en person i ens närhet håller på att dö och att jag inte alls vet hur jag ska göra under tiden som ambulansen kommer, sjukt jobbig situation, min värsta mardröm! Och sedan när man väl vågat känna efter om man lever eller ens vågar röra en fena där jag ligger, så hör jag att pappa har "disco" uppe i vardagsrummet. Tom Jones and the cardigans dunka på högsta volym. Mitt huvud känns bokstavligt talat som en jävligt seg/uttorkande kola, urgh. Jag har bashögtalaren precis vid mitt ben och .. om vi säger såhär: mina joggingbyxor åker in mot ben varje gång, så högt är det.

Nej, nu ska jag gå upp och dricka lite kaffe. Måste tagga till.

Vi hörs senare. pöös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0