woord



|| foto: Bunnys.se ||


Okej, vem håller inte med om detta? det är som taget ur .. jag vet inte vad. Men varenda ord är så sant. Redan från första meningen till sista punkten så stämmer allt. ALLT! Tjejen vet vad hon snackar om.
Jag kan ibland uppleva att Bunnys blogg är som en dagbok för mig. Okej, felformulerat.. min framtida dagbok.
Does this make any sence? jag kan inte ens få till orden. Men saker som hon skriver kan man själv ha tänkt på flera gånger förrut (kanske liksom halva Sverige, vad vet jag?) och så het plötsligt så finns det där på hennes blogg med tankar och allt möjligt som bara.. stämmer!?

Men iallafall, nu ska jag inte sväva ut mer om detta. Killar.. om det nu är några som läser min blogg.. ta till er av tipsen. Ni kommer förmodligen ha användning för det snabbare än vad ni tror för.. fan vad rätt detta är!


Observera att "såhär ska en kille vara" och allt som står där har inte jag skrivit utan det är ett utklipp ifrån Bunnys blogg! Så att det inte blir några missförstånd där ute!

Kommentarer
Postat av: Henrik

ja, man tjänar väl mer på att minnas det än att skita i det antar jag så, tack för tipsen...eller något åt det hållet:)

2010-01-23 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0