6e juni -my birthdaay wohoo

Hejhopp och grattis till migsjälv får jag väl passa på att säga!

Igår var jag ute och firade min födelsedag några timmar i förskott men vad ska man göra när man fyller på en söndag? jo FESTA! :) Nu sitter jag här, go och glad och skriver lite skolarbete i min ensamhet -ja ensamhet! Det spelar ingen roll att det är min födelsedag för i mitt huvud så är det som vilken dag som helst så det är bara skönt att sitta hemma lite själv och greja.

Tillbaka till ämnet, ja jag var ute igår med bästa Matilda, Becka och Malin -en greejt kväll! Lite kortfattat så blev vi uppraggade av två turkar som knappt kunde några svenska ord, och så var en av killarna barfota för han tyckte att skor var så dyra i sverige xD haha ja det var riktigt kul, härliga killar.. eller aa you get it. Sedan kom typ hela teknis till oss och ja.. teknis , inga ord. Men så kom några från Viskastrand också, det blev genast bättre då :) så det var en riktigt lyckad kväll!

Väskan ligger ute på torkning och jag ska snart kasta på mig bikini och lapa lite sol och läsa ut engelskaboken en gång för alla!! GO MEE!!

Bjuder på lite bilder från gårdagen,
bilderna är tagna från matildas blogg.


Highfive!! Turken, Malin, Becka, Matilda och moi

Kommentarer
Postat av: Matilda

DU ÄR BÄST SNYGGGIIING!! :D<3

2010-06-08 @ 19:12:11
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0