busy shit

Tjo wcduck ;P

Jag är helt slut just nu, har gått i 120 under 4 dagar i rad så nu äntligen känns det bra att ha lite ledig tid för sånt man annars inte hinner med. Från ons till fredag så har jag varit ledare på barnkörläger och igår var det F12cup för hela slanten   (´, kan man ens säga så?). Med blandat väder under gårdagen dvs sol-regn-sol-regn-sol-sol-regn-spöregn så lyckades vi alla domare göra ett riktigt bra jobb och matcher! Det blev mycket skratt, prat och såklart jobb och jag är supernöjd med dagen, plus att man blivit lite rikare också såklart ;) hihi.

Under veckan som kommer väntas ev varberg följt av ulricehamn/målsryd (beror på) och därefter midsommarfirande med bästa matilda i varberg! Its gonna be great! :D ser verkligen fram emot det! Ska också försöka skaffa några hyllor och ramar så ska jag äntligen försöka slutgöra mitt inredande i mitt rum, hehe. 6månader sedan jag flyttade in men vadå man måste ju exprimentera lite och låta det ta tid, right?

Nu taggar vi reprisen av allas vår uunderbara Grey's anatomy som jag missade i onsdags eftersom att jag då var på läger.. taggad till tuuusen!
Nu ska jag se sönder hem till midgård eller svenssonsvensson, vi får se helt enklt!
 
love


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi taggar Varberg bruden! Kommer bli awesoooome! ;)

2010-06-23 @ 19:20:58
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0