finner inga ord

Hejhopp, orka med bloggen känner jag bara. Just nu är allt för jävla jobbigt. Trots att nästsista veckan snart är avklarad så känns det som om jag har så sjukt mycket kvar att göra. 2rööv viktiga inlämningar i engelskan nästa vecka, en inlämning i svenska som jag har i rest och så imorgon så ska datakunskapsinlämning på OpenOffice Impress in. Ska skriva om FRA-lagen, döda mig. Efter  2,5 lektion med någon jävla uppgift om Copyright och ACTA-fördraget så kom jag på mig själv att jag inte fattar NÅGONTING av skiten. Så nu IDAG, en dag innan det ska lämnas in så sitter jag här och ska skriva. Det är 23grader ute och jag måste sitta inne och jobba istället för att ligga ute och sola. Livet är orättvist ibland. Vill bara lägga mig och sova en stund men det slutar väl med att jag sover till klockan 8 eller nått och så sitter jag och skriver i panik det sista. Nejtack säger jag bara. Jag får väl konsumera kaffe i överflöd istället. >bajs

Kommentarer
Postat av: Henrik

nee, stackars liten:( friska tag nu, snart är det sommarlov:D kämpa, kämpa:3

2010-06-03 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0