dagens vill ha

Är såå sugen på att göra en Industrial piercing just nu. Har varit det de senaste veckorna men är lite tveksam eftersom att jag redan har ett hål på "övre delen" av örat och denna krånglar till och från. Just nu håller den på att vara som fasen och att klämma ut var från den är inte det roligaste, det har dessutom blivit en slags blåsa omkring hålet som tycks vilja stanna kvar där no matter what.
Men vad tycker ni? en industrial piercing.. hiss eller diss?




Industrial piercing -vill ha!




Dock inte mitt öra menmen,, en sådan här (inringade området) har jag i nuläget.


|| source: google.se  ||

Kommentarer
Postat av: Emil

diss

2010-03-22 @ 15:29:44
Postat av: Jossan :]

Jag ska gör en sån snart :]

2010-03-22 @ 16:15:17
URL: http://josefinpevny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0