John Blund

Hm, mycket att fundera på och min hjärna går på högvarv. Kan man säga så? hehe. Ska gå och göra mig i ordning om direkt efter jag skickat iväg detta inlägget, kommer vara mycket att tänka på innan man somnar for sure.

Nu har jag varit flitig med mitt uppdaterande idag. Känner mig allt lite duktig! Det kan bli lite värre imorgon då mitt dagsschema är fullspäckat.
Ungefär såhär ser det ut:
- 11.40, slutar skolan och ska äta lunch
- 12.30 träna
- Träffa min sjukgymnast och kolla upp ryggen
- sola?
- 17.40 på möte med nya damlaget.

Det är ju faktiskt lite saker att göra under dagen så jag tittar in då jag hittar tid!
Nu ska jag leta upp min mobil (som ligger, förmodligen, gömd någonstans i vårt lilla, stora hus) och sedan har jag ett möte med John Blund. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0