lots of fun

Hejhopp, er favorit (?) är tillbaka haha ;)
Jag hade en riktigt rolig kväll igår och tack å lov så hamnade jag på rätt buss. Ni anar inte hur nervös jag var för att sätta mig på fel, kollade säkert bussen tio gånger innan jag gick på haha. Men iaf, dagen var fylld av massa prat och framförallt skratt och jag hoppas verkligen inte att det dröjer länge innan vi träffas igen! .. nu är jag grym på Guitar Hero iallafall så om ni vågar utmana mig så är jag med på det haha ;)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, kycklingklubbor med potatisklyftor står på menyn, jag är kocken. Kommer bli supersmaskigt!
Min käre mor och far är riktigt tråkiga just nu, de målar om sitt sovrum så jag har ju precis lika kul som det låter. Bara önskar att jag visste om att de skulle göra sånt här tidigare för då skulle jag dragit ut för längesedan. Det känns så meningslöst att vara hemma i nuläget men samtidigt att dra ut när jag inte ens vet något ställe.. det är ju kul menar jag. Det känns som om det är en måndag eller tisdag, är alltså rejält uttråkad.
Kycklingen börjar bli klar nu så jag får ila! :o)
vi hörs, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0