me-time


-todays-
ribbstickat linne - JC. tröja - ginaT. jeans - H&M. klocka - Hedbergs guld
 

Holaa! då var man hemma igen efter en väldigt kort dag i skolan. Sista timmen hade vi som sagt fika/mys med klassen. jag lovar er att jag nästan bokstavligt talat rullade hem. Det var så sjukt mycket fika och självklart ville man smaka på allting men det funkar inte så. Inte när det fanns 2 olika sorters chokladbollar, 2st chokladkakor, godis, snickerskakor, banankaka och jag tror inte att det slutade där. Så ni kanske förstår att det var en heel del.

Nu sitter jag här och jäser och planerna är att jag bara ska ta det lugnt idag. Tvätta bort sminket, ta på sig stoora byxor och en varm fleecetröja och krypa ned under filten och mysa med en kopp te och full frys, top model samt vampire diaries. Det blir alla tiders! :) det låter ganska mysigt va?

Kommentarer
Postat av: henrik

jo´, det låter onekligen mysigt, jag blir nästan lite avundsjuk:)

2010-04-01 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0