much to do

Idag har jag en del att göra, jag ska skriva en svenskakladd om kärlek, plugga till engelskaprovet på tisdag, plugga till prov i Vård och omsorg som är på torsdag. Sedan om jag har tid över så ska jag också skriva en sak till musiken på fredag och så har jag dataprov. Mm, gillar skolan! Jag måste ta tag i detta för jag vill inte sitta natten innan och skriva klart, det har jag varit med om föör många gånger tyvärr. Ska plocka fram massa frukt och göra fruktsallad medan jag fixar, det brukar vara ett bra substitut för mintchoklad vilket är mitt vanligaste pluggodis. Men det är ju fel dag för godis inte sant? ;)

Idag vaknade jag, för övrigt, lite för sent. Nämligen 12.40 av att min farbror ringde och nu har jag fått huvudvärk av att jag sov för länge. Måste lära mig att ställa klockan hur hemskt det än låter.
Jag kommer försöka uppdatera flitigt idag så håll utkik och titta in lite då och då vettja!
vi hörs, laater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0