slutspurten!

Nu jävlar säger jag bara! två saker imorgon och sedan är det mesta klart vad jag vet! hur underbart som helst att slippa planera dagarna i ända för att allting ska stämma och shit. Nejtack! Men gud vilken lättnad det kommer vara när jag lämnat in musikinlämningen och gjort datakunskapsprovet. Lättnadlättnadlättnad!

Imorgon blir det bowling med busungarna. Kan nog inte ens räkna till det talet, så många är vi! får ont i huvudet av att bara tänka talet! tss. ojojoj! problem!!
Imorgon ska jag för övrigt grilla! mumsigt värre, det blir kött :D gissa om jag har längtat efter det? men nu jävlar är startskottet avfyrat.. eller ja, imorgon!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0