sovmorgon ♥

Godmorgon där ute, eller ja godmorgon för min del iallafall.
Jag gick upp för ca en halvtimma sedan och om en timma ska jag kila till bussen och bege mig till skolan. Hoppas den kommer i tid idag då jag börjar 12 och vill inte komma inrusandes precis på slaget om man säger så. Det blev lite så förra onsdagen. Men jag antar att det är så när man bor ute mitt i ingenstans där bussarna går varannan timma. Ja, nej halv 10 har jag faktiskt ingen lust med att åka in med. Då har man ju ingenting att göra! Sover hellre liite längre.

Idag så har vi endast 2 lektioner, egentligen så är det så som det ska vara men ca varannan vecka så har vi 3st istället för det mindre antalet. Anyway, först ska vi ha tennis och sedan under medicinlektionen så har våran lärare bestämt att vi ska ha lite mys såhär innan påsklovet. Jag langar påskmusten, några i klassen har bakat snickerskakor osv och en annan har köpt godis (tur att påskgodis inte är gott med tanke på mitt inte-äta-godis-på-vardags-löfte). Så nu jävlar kör vi! Underbar dag!! :)

Nu när jag har tryckt i mig den sista rostmackan med philadelphia och ett glas bravojuice så är det kanske dags att börja göra sig i ordning eller vad säger ni?
Jag gör så! Vi hörs senare och glöm inte att titta in här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0