take it off

happylaand!
vilket väder det är ute, helt fantastiskt. Har varit ute en liten sväng på ungefär 3 minuter än så länge men det var så himla skönt och fast jag bara gick i fleecetröja och joggingbyxor så var det jättebehagligt! Om ca en timma ska jag in till stora staden med jennyw och mickan, det blir mysigt. Vi ska se en riktig puss-och-kram film, nämligen valentine's day. Det kommer vara vi tre och alla par, om nu någon går på bio när det är sånt här väder. Jag tror inte att filmen kommer floppa med tanke på alla kända skådespelare som är med. Det blir till att njuta! haha.

Nej folk, nu ska jag göra mig i ordning och om jag har tid så kryper jag upp på vinden och plockar ned min skinnjacka! gissa om jag har längtat? (a) ge mig sen vår!
Vi hörs!
later


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på skinnjackan ???:D

2010-03-09 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0