uppe med tuppen

Godmorgon,
någon som är vaken? vet inte ens själv om jag kan svara på den frågan.
Fråga mig inte varför jag har på datorn nu, eller aa tanken var ju att jag bara skulle sätta min mp3 på laddning och sedan pysa. Men vad gör jag inte för att ni ska ha det bra? hehe.
Idag och imorgon så blir det dåligt med uppdateringen pga att jag åker till Ulricehamn idag till en kompis. Så ni får försöka överleva.

Igår var jag hos tandläkaren och gjorde utgjutningar till tandställning och idag ska jag ta röntgenbilder.. det blir.. spännande? det verkar gå väldigt fort nu med allt iallafall så det känns ju roligt! (: vem vill inte ha ett fint leende liksom? skiter faktiskt i att jag kommer ha tandställning, det är restultatet jag är ute efter i slutändan ändå. Hur är talesättet?: vill man vara fin så får man lida pin. och fler besök ska det också bli under kommande vecka, på tisdag ska jag laga mitt första (!) hål. Usch :S

Nej, nu måste jag ila annars blir det tajt med tiden!
Som sagt, det kanske kommer ett till inlägg idag men mest troligt så kommer det uppdateras på söndag igen.
Sup och svälj, trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0