17mars

Hejhopp era små galningar,
Har varit ledig hela dagen idag, sov riktigtriktigt länge och gick direkt på maten. Jag hade inte alltför mycket tid med tanke på att jag skulle med halv 3 bussen..eller tja, jag trodde den skulle gå då. Tydligen såg jag fel på tiden och jag fick istället ta en extra promenad till djupadal. Där fick jag vänta på bussen i 20 minuter.. skoj. Det var en aning kallt ska jag be att få tala om ;)

Sedan var det dags för utvecklingssamtal vid 17.30 och nu sitter jag här och kollar på tidernas bästa tvserie: Grey's! det är kärlek det haha.
Förlåt för dålig uppdatering men jag ska försöka bättra mig efter helgen! Det blir mycket att göra fram till nästa vecka! Hoppas ni kan stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0