work it

Nyss hemkommen ifrån stan och ett träningspass som tog luften ur mig.. ja, bokstavligt talat. Jag är helt slut nu och snart ska jag äta för att ladda batteriet och återfå mina krafter. Kokekorv och potatismos ska det bli utav det hela hade jag tänkt men vi får se hur det blir med det haha. Ikväll blir det lite träning med laget. Jag hade tänkt att jag skulle springa litegrann vilket jag inte har gjort på år och dagar känns det som. Konditionen än SKIT i nuläget, men det ska vi snart fixa till,  det är då jag mår som bäst! :)

Jag sitter ute i köket med nya numret av Veckorevyn jämte mig och nu blir det till att läsa.  Det är ett så bra sätt att koppla av med. Köket, förövrigt, kokar! Det är nästan 25grader här inne! helt sjukt. Solen gassar på.. inte mig emot :)

Nu ska jag kila iväg och fixa min mat för nu kokar det som bara den!!
Vi hörs




Linne -GinaT
Leggings - Ellos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0