dhjasddssda

men hallå elleh,
sovit gott? eller har ni som jag sovit allt för lite?! är trött som ett marsvin just nu.
Sitter i skolan och försöker få igång min hjärna. Ska hålla en redovisning/debatt-sakmojs på måndag och vi började med detta idag, greeat säger jag bara, som om jag inte hade nog? hmm.
Har iaf bestämt mig för att skriva om dödshjälp, hemskt ämne inte sant? men saken är den att jag verkligen inte har en blekaste om jag är för eller mot. Jag antar attjag är båda men det beror ju helt på från situation till situation. Hatar att jag inte är snabbtänkt.
nej jag mååste börja skriva mer roliga saker att läsa.. sry. Ska skärpa mig ;)       tror jag mohahah!! I'm Baad haha
bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0