i wanna run with the wild horses

Hejhopp,
bloggtorka? nej vad är det liksom?
Idag är det en riiktigt stor dag, min syster gifter sig nämligen och jag ska sjunga!! Sitter här nu ca 2,5 timma före och övar som en gris, skakar och är allmänt nervös!! Måste börja göra iordning mig snart, väntar på att badrummet ska bli ledigt så att jag kan sminka mig, fixa håret osv, ni vet.. typiskt tjejsaker! Övningsgå med klackarna verkar som en väldigt bra idé om jag tänker efter, det är killerklackar vi snackar om, detär inget att leka med. Kommer bryta fötterna, nej nu får mina hemska tankar vända för detta ska bli en otroligt vacker och ihågkommen dag som ingen i den kyrkan ska glömma, EVER!! okej, nu behöver jag en toa och sedan te. Massor av te!! GAAH!
om jag inte dör så hörs vi väl imorgon eller nått, festen kommer hålla på till långt in på natten så det blir ju inte direkt något mer inlägg idag. Outfit kommer imorgon, checka in då!
Peace!

Kommentarer
Postat av: henrik

OJ! Hoppas att allt gick bra:D

2010-05-23 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0