nytt på g?!

hejhopp,
har egentligen ingenting kul att säga, drog ut två tänder igår eftersom att jag ska få tandställning om ca 1månad. Jag har tidigare aldrig dragit ut någon tand eller lagat eller någonting., förra gången jag var på folktandvården så trodde ju min tandläkare att ag hade hål i tanden, men när jag kom dit så fanns där inget hål (bra jobbat säger jg bara) så jag slapp det. Igår iallafall var jag sjukt nervös och jag höll på att dö (kissa på mig) av nervositet.Nästan säger jag!! ;) hade dock en suupertrevlig tandläkare som snabbt fick bort min nervositet ganska snabbt. Nu sitte rjag här med två tändermindre i käften och känner mig som en 5-åring när man håller på med tungan där tänderna tidigare satt hehe!! (a) jäättefint ..not haha.

Funderar starkt på att börja med videobloggning istället för sånt här.. kanske kan varva? men mestadels videobloggning tror jag.. hmm. värt att fundera på! hur tycker ni att det låter? ;)
nu ska jag äta, ikväll bär det av till annabanana !!
seeyah

Kommentarer
Postat av: henrik

ja, det tycker jag var en bra idé, det där med videoblogging, så länge du lägger upp videorna här:P och jag har dragit ur en tand också i mitt liv, och det var inte heller pga hål:)och det där med att känna med tungan, det kommer att gå över(förr eller senare:P)

2010-05-08 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0